Uczestnicy szkolenia nabędą umiejętności:
- rozróżniania systemów reprezentacji, stosowania ich w kontaktach biznesowych oraz poznają wpływ tych systemów na wysoką jakość komunikacji
- stosowania technik języka perswazji, co wpłynie na jeszcze większą skuteczność relacji biznesowych
- stosowania metaprogramów, co pozwoli na prowadzenie rozmów "językiem klienta".
PROGRAM:
1. Postawa i zasada odnoszenia rezultatów przy użyciu Programowania Neuro-Lingwistycznego
2. Strategia budowania kontaktu
3. Systemy reprezentacji
4. Język Perswazji - techniki werbalne i niewerbalne
5. Cytaty i metafory w języku perswazji
6. Metaprogramy
7. Budowanie zasobów własnych
METODOLOGIA:
Szkolenie jest treningiem umiejętności. W trakcie szkolenia zostaną zastosowane różnorodne metody dydaktyczne zwiększające efektywność szkolenia: miniwykład, praca w małych grupach, dyskusje nad poszczególnymi treściami programu, przetrenowanie konkretnych technik do natychmiastowego wykorzystania, analiza struktury skutecznych wzorców lingwistycznych pomocnych w efektywnej komunikacji.
Czas trwania szkolenia: 24 godziny, czyli 3 dni.